Skitdag.

Idag när jag skulle åka iväg på skolan för tentaplugg så ville jag verkligen inte! Kände mig trött och hängig. Men eftersom jag sitter så gott som ett frågetecken när jag läser, så var jag så illa tvungen. Dock resulterade det ändå att jag bara satt och stirrade medan de andra diskuterade och fick det att klarna för varandra. Jag satt och kladdade och ritade i mitt anteckningsblock och skrattade lite för mig själv när den känslan föll på.

Har sovit en stund på soffan. 
Och antingen kommer jag vara vaken hela natten, eller så kommer jag slockna fort igen, och det bevisar bara att jag har någonting cirkulerandes i kroppen.

Nu ska jag krypa ner med långfillingarna i soffan och tycka synd om mig själv.


Men mat blev det i varje fall.
Lax, pärer och mammas coleslaw. Mums!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Gött! Puss!

2011-09-21 @ 09:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback