Tentamen.

Justja, hade tenta idag.
Det gick helt ok faktiskt. Av tre frågor svarade jag på två och en halv. Stod helt still i huvudet även fast jag satt och grävde djupt i hjärnkontoret. Tog väl cirkus två timmar att bli klar. Så nu håller vi tummarna för att jag blir godkänd!

Dagen gick ganska fort vilket jag inte trodde när jag kom hem klockan tio och stirrade in i väggen. Satt på ballen i solen en stund innan jag blev för rastlös och började storstäda. Så nu är det rent och fint igen. Wok till middag.

Är sugen på att festa. Men är svinigt trött, så det blir hemmakväll med spa och choklad.


Trodde för övrigt att bilen blivit stulen imorse.
Höll på att börja grina och få panik över att jag inte skulle ta mig på skolan i tid.
Det var det i första hand, och sen det faktum att bilen var borta.
Den visade sig stå i korsningen efter den jag var säker jag parkerat vid. 
Så det ordnade sig till det bästa trots allt. Och det var ju skönt.


Kommentarer
Postat av: Mamma di!

Sicken tur att den stod där Du ställde den. Jag håller bådA mina tummar. puss

2011-09-23 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback