Uppdatera mera!

No offense, och inte för att kasta sten i glashus, men jag tycker mina vänner och familj uppdaterar sina bloggar alltför sällan. Bloglovin' står på 0 för jämnan, och det tycker jag är jättetråkigt. Särskilt stunder som denna när man ligger sömnlös och vill ha någonting att sysselsätta sig med. 
Visst, man kan ju tycka att det finns miljoners bloggar att läsa om man nu är så jäkla uttråkad. Men att läsa om människor som jag inte har någon som helst koppling till får mig faktiskt att må lite dåligt. Har jag inte tillräckligt med liv för att kunna bry mig mer om mig själv än någon jag inte ens känner?! 
Kanske ska läsa lite litteratur från skolan. Då lär jag väl somna på studs...



Btw, f5! Orka mig själv.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jaa! Det trettonde avsnittet är det sista och det kommer inte ut förrän i oktober. Nu när det är så jävla spännande!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback