Yess (y)

Jaa, alla gör ju den, så varför inte jag? ; )

DAGENS:
Klädsel: Elles jungle-byxor, och den lila rätans if-jackan, xD
Frisyr: Utsläppt, kråkbo!
Låt: Pain in the ass :D
Vill ha: ROLIGT!
Tråkigaste: Att Elle tycker att jag är ett svart får :(
Roligaste: Att jag tycker att Elle är en mongis :D

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng och när: Det lär väl varit jag då.. Typ förra helgen :P
Såg dig gråta: Jag är inte så mycket för att gråta.
Fick dig att gråta: Det vet jag inte :S  Var väl ett tag sen.
Fick dig att börja skratta: Elle antar jag, det är ju henne jag har vare med hela dagen.
Du gick på bio med: Malin, Anna & Mallan.
Du gick på stan med: Cissi :D
Skickade ett e-mail till dig: Jag vet inte, nån tråkig reklam lär det ha varit.
Skickade ett sms till dig: Paathue, han skrev ; Hej.  Jag svarade inte :P

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Nope
Bråkat med ditt husdjur: Tusse klöste mej när jag klappade honom, då gatt jag smiska han XD
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, tror inte det

FAVORIT:
Rum i huset: Sovrummet!
Typ av musik: Allt möjligt ;D
Parfym: Brittan.. Vill ha Lacoste (som Elle hade), men ingen behagar köpa den till mej :(
Månad: Jag vet inte!
Mat: Det som smakar gott :D
Dricka: Det är lite allt möjligt som slinker ner, xP
Godis: CENTER :D:D <3<3
Tidning: Jag vet inte, Fiias Frida XD
Film: Åhh, va jobbigt det vart : /

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Hahaa, nejduuu!
Köpt någonting: Nej!
Varit sjuk: Nej!
Sjungit: Självklart :D
Sagt "Jag Älskar Dig": Näe, men jag har frågat om Elle älskade mej, hon gjorde det :D
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Näe, de tror jag inte :P
Träffat någon ny: Nope!
Saknat någon: Näe, jag tror inte det..
Kramat någon: Jaa, Elle & farmor :D
Ätit: YEss, det måste man ju :D

EXTRA FRÅGOR:
Vad är du mest rädd för: Höjder, HUVVA!
Vem hatar du verkligen: Ingen, jag älskar bara!
Varit kär: Näe, inte överdrivet..
Har du ett jobb: Näe :(   Hej, fattig tjej
Gillar du att ha folk omkring dig: Det beror på vad det är för folk :P
Är du ett hälsofreak: Hahaa, knapptask XD
Är du ensam nu: Jaa, men elle är i rummet breve
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Jag vet inte, den jag hör först på morron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback