Ett heligt korståg

Är fortfarande hos Ellinor.
Följde dock inte med henne till jobbet idag.
Ska upp och åka med sjubussen till stan imorrn och gå på skolan, är fan inte så pepp på det :(.

Iallafall som jag berättade i det förra inlägget så skulle jag ju vara vaken till klockan sex när Elle slutade.
Och som jag förutspådde gick det inte så bra, la mej och kollade på film.
När den nästan var slut så somnade jag förstås.
Jag tror Elle anade att jag somna äxä för hon hade ringt och skickat meddelanden, men inge svar, haha!
Men jag måste ha sovit gott, för jag vaknade av att någon hoppade ner i sängen, kollade snabbt upp och såg nån som sprang ut ur alkoven, men jag hade fortfarande någon brevid mej.Vart lite smått förvånad, men det var bara arme Danne som hade lagt sig breve mej..
Dom hade ju tydligen ingen avsikt att låta mej sova vidare, utan knölade ner sig i sängen och babblade ¨på om natten som varit.  Hade dock inte mycket att säga om den eftersom jag mest sov.
Anledningen till att dom inte behagade gå och lägga sig var för att klockan sju skulle dom bort på Statoil och äta korv. Jag såg verkligen inte nöjet i det.
Menmen, inte förrän åtta skulld dom iväg, så då var det ju bara att masa sej upp och klä på sig.
Elle bjuppade på en korv, sen får vi hem igen.
Kollade på Bert, somnade och sov till två. Elle sov till halv fem.

Danne kom och vi lagade hamburgare.
Sen kröp alla tre ner i Elles lilla säng och kollade på film.
Och nu har dom dragit iväg till ACB igen, så nu är man alldeles ensam.
Måste nog ändå sova snart, det blir som sagt tidig morgon för mej imorrn :(.

Aja, det blev ett till helt ointressant inlägg till.
Men jag tycker faktiskt det är roligare att läsa tråkiga inlägg än inga inlägg alls :ö.

T A T A !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback