Lista.

På "Begäran" av Elle skriver jag nu en lista :P.

100 frågor.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Emelie, EmlanSemlan & Elemenie.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Inget.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Allt.

4. Detta är jag rädd för:
Höjder.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
MAT, sömn & umgänge.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Rita, spela fiol & vara utan mat x)

7. Detta tycker jag om att göra:

Titta på TV, äta & sova.

8. Detta vill jag göra just nu:
Vara med nån.

9. Bästa känslan:
Kramas.

10. Värsta känslan:
Vara ensam (när man inte vill det).

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har
Säger väl som alla andra, humor.

12. Är jag kär just nu?
Nej.

13. Jag vill gifta mig:
Det tar vi när det kommer (om det gör det förståss).

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Skaffa barn, handla på Lidl & äta en klementin.

15. Min käraste ägodel:
Telefonen.

16. Något jag vill ha i present:
Duntäcke.

17. Detta har jag på mig just nu:
Mysbyxor & t-shirt.

18. Favoritkläder:
Exakt det jag har på mej.

19. Favoritdjur:
Katt & hund antar jag.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Allätare.

21. Favoritlåt just nu:
If you leave.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Mediaproduktion / Engelska.

23. Stjärntecken:
Stenbock.

24. En bok jag älskar:
Ingen aning, massa.

25. En film jag älskar:
HSM 1-2 & Armageddon. 

26. Tv-program jag gillar:
OC, Förhäxad, SATC.

27. Favoritdoft:
Brittan & Naomi.

28. Detta äter jag gärna:
Mammas mat.

29. Dricker helst:
Vatten.

30. Favoritgodis:
Center.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Nån annanstans.

32. Färg på mina ögon:
Typ blåa, vet inte..

33. Min längd:
Lååång, vet inte exakt.

34. Jag tror på:
Allt möjligt.

35. Jag spelar:
Gitarr (försöker iaf).

36. Person jag beundrar:
Mamma <3

37. Så här bor jag:
 Lägenhet i Ösd / Villa i Rätan.

38. ??
Mhmm?!

39. Det här tänder mig:
Men wtf??

40. Det här gör mig avtänd:
Bajs.

41. Favoritfärg:
Rosa & svart.

42. Favoritcitat:
"Vem sa att ensam är stark?". Vet inte om det är nån som har sagt det, men iannatfall gör ju jag det nu då.

43. En hemlighet jag vet:
Om jag nu vet en hemlighet berättar jag den verkligen inte här.

44. Bästa present jag fått:
Har fått mycket bra :).

45. Senast köpta skiva:
Aerosmith.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Jag vet faktiskt inte om jag är nöjd med nått.. Sad but true :/.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Ja, det blir väl allt då.

48. Udda förmåga/egenskap:
"Lilla snigel"

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Typ en sengångare eller nått.

50. Vad lyssnar du på just nu?:

Dreamer - Ozzy.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:
Ingenting, ska vara med Mallan sen.

52. Var är dina föräldrar födda?:
Mamma i Sthlm & Pappa i Bryngelhögen?

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
Ingen aning, installerar helst inget på den här skitdatan.

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Säger samma som Elle. Eastern i Ösd & New Peking City i Sthlm.

55. När badade du i en pool senast?:
För länge sen för att komma ihåg.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
Japps.

57. Hur många barn vill du ha?:
Typ två?

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Skrikmusik, där man inte ens hör vad dom "sjunger".

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
Får inte rösta :P.

60. Vad har du för TV-kanaler?:
Typ dom vanliga?!

61. Har du åkt moped någon gång?:
Ehh.. jaadå.

62. Har du busringt någon gång?:

Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?:
Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ALDRIG I HELA LIVET!!!!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Jag vet inte, Egypten?

66. Har du en egen trädgård?
Ja, i Rätan. Men delar den med resten av familjen åxå.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Svamp-Bob eller Dexters labb.

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
Det tror jag nog.

69. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin, det är obehagligt att bada.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:
Jag vet inte. Alla filmer suger ju :/.

71. Favoritpizza?:
Nån med räkor & bea :D.

72. Chips eller popcorn?:
Popcorn gjorda i mammas BigPopper.

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
Använder det inte.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
Ehh.. va?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
Hahah, näe XD.

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
Apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
Mamma & Pappa. Kycklingspett, underbart :).

78. Favoritchoklad?:
Center.

79. När röstade du senast?:
Men jag får inte rösta, MONGO!

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
Men inte vet jag.

81. Har du vunnit någon prispokal någon gång?
NÄE! I suck!

82. Är du bra på matlagning?
Vad tror du? Jag kan ju knappt koka ägg!

83. Klarar du att tanka själv?:
Har försökt nån gång, men det gick inge bra. Så jag måste säga nej.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på Tv?
Nej, men man har allt varit sugen.

85. Pepsi eller Coca Cola?:
Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
Näe.

87. Vad var det senaste du handlade?:
Tvål, läppsyl & Alvedon.

88. Har du kräkts offentligt?
Ja :/.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
Jag tar nog båda tror jag (a).

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Jag har svårt att tro när jag inte ser det..

91. Har du ringt något betalnummer?:
Ja, har väl röstat på Idol eller nått.

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
Varför inte?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
Sezsy.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
Vet inte, fråga mamma.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
Nått töntigt när jag är liten. Vet inte hur man ändrar :P.

96. Vad har du i din väska?:
Har ingen väska.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Jag har min lilla ritual innan jag lägger mej som jag måste utföra varje kväll, annars mår jag dåligt.

98. Vad är du tacksam för idag?:
Ingenting.

99. Var hittade du den här listan?:
Elles blogg.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Dom som orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback