Lördag

Guaranteed to blow your mind!

Hemma i Rätan är vad man är, som vanligt. Syttade lille Leon hela kvällen igår. Han är så go att smulas med =). Jag förstår inte riktigt Ellinor som har chansen att vara här hela tiden, och så far hon till Mora. Nä huvvaligen =P

Igår var det Så ska det låta. Jag älskar Shöörley Klämma, hon är så otroligt clever. Och så hade hon ju faktiskt på sig, som Elle utryckte sig, en fritids-gardin dagen till ära. Vart en aning förvånad igår när jag fick ett sms från ett nummer jag inte hade på telefonen. Ett sms som beskrev behovet av att dräpa fröken Clamp. Efter lite hitta.se så fick jag reda på att det var självaste Mora-nissen som skickat det. Ellinor som inte annars varit så överdrivet förtjust i att kolla på det programmet, satt nu en fredagskväll i Mora, där det finns betydligt mer att göra än i Rätan, och insöp Svensson-kulturen. I've tought her well!
Död till den som påstår det är ett dåligt program. Dööööööööööd!

Nu har Mickes två systrar kommit hit. Med deras respektive, och två barn. Fullt hus med andra ord. Och man kan icke gissa vad som är populärast i detta hushåll just nu, om inte lilla Bebbibo. Alla ska sytta och hålla. Det ska tittas, fotograferas, och kramas. Men det är klart, det lilla livet är ju underbart.

Kan inte se någon märkbar skillnad att han växt under veckan. Tycker bara att hans huvud har blivit aningen större. Han kommer bli en stilig karl den dära. Puss på han! Erika och jag ska nog ut och gå en sväng sen.
Älskar barnvagnen, den är superlätt att hantera, i vilket väder som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback