Måndag

Fick uppmaning att uppdatera. Jag uppmanade då tillbaka att denne skulle starta en egen blogg, och hon gör det. Hej lättpåverkad ;)

Sitter och degar framför Färjan. Har varit toanödig en tid, men har inte orkat resa mig.. Så länge som jag har suttit här nu så skulle det inte förvåna mig om jag vuxit fast.

Fick reda på betyget i Psykologi idag, det blev ett starkt VG. Jag tackade och tog emot. Zebbe skjutsade in min resväska så jag skulle slippa släpa den på bussen. Tack min vän! Så nu har jag röjt lite, packat ur onödigt och packat i nödvändigt. Är fortfarande inte klar. Måste ha handbagage också, vet inte vilken väska jag ska använda till det än. Tänk att det bara är 4 dagar kvar. Eller egentligen är det ju bara 3 kvar, eftersom denna dag snart är slut. Känns helt crazy, som att vi inte ska åka... Men det ska vi, och kul ska det bli! Bada, sola och dricka drinkar vid poolen. Låter underbart, och kommer förhoppningsvis bli det också. Måste verkligen prioritera vad jag ska stoppa ner i väskan, det får ej övergå 20 kilo. Enligt Madde kommer inte det vara nåt problem.. Får hoppas det då, men jag har ju en tendens till att packa ner mycket jag inte kommer använda och överflöd.

Kanske åker hem en snabbis på Onsdag. Skulle ju vilja se Flisans musikal, och så måste jag hitta en väska med. Drygt att åka buss dock. Imorse hade jag världens nackvärk efter bussturen in till Ösund. Kan bero på att jag var en gamnacke som satt och sov med huvudet i knäet praktiskt taget. Det var inte dåligt people.

Nu måste jag verkligen på toa.

Och Elle, laddaren var i stan ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Tänk på att inte ha några vätskor som överstiger 1 dl i handbagaget alltså bäst att inte ha något flytande i det bagaget. För då har du checkat in väskan och då måste du kasta det!!! ej heller sax eller andra spetsiga föremål. Puss

2009-05-12 @ 07:45:25
Postat av: Madde

Lättpåverkad (Y)! ;D

2009-05-12 @ 09:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback