Dream a little dream of me

Tack Nelly för tipset om sidan.

"To dream that you are locking doors, suggests that you are closing yourself off from others. You are hesitant in letting others in and revealing your feelings. It is indicative of some fear and low self-worth."

I och med att jag inte kan lyckas låsa dörren, lyckas jag inte med att stänga ute dem/det jag önskar. Jag känner rätt mycket press på mig, och det visar sig i min dröm. En massa folk vill komma mig in på livet, vill kräva saker av mig. Jag klarar inte av det, och därför drömmer jag denna dröm. Detta är vad jag kan sträcka mig till att den betyder. Jag gissar bara, men jag har faktiskt känt mig rätt pressad på senaste tiden. Kanske därför den kom tillbaka värre än den brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback