Tisdag

Även fast jag inte sov så bra inatt så har jag inte varit överdrivet trött idag. Var till barnens läkare med Kjell för han behövde ett intyg till Kindernest att han var frisk. Inga sa att doktorns son var i min ålder, att han var söt och att hon skulle ha frågat om han ville "take me out" någongång. Jag sa att hon kunde ringa ;)

Har precis ätit, klumpen är där men den är inte lika stor, tung och störande. Det kanske bara har något med psyket att göra. Idag har varit en bra dag! Pratade med farmor efter middagen, ringde henne från min 3310 <3. Hon är lite rolig. Nu heter vi syskon tydligen Emelie, Erika och Elsy. Tack för att du meddelat om namnbytet Ellinor (Elsy).


Vet inte vad som händer i helgen. Är sugen på att åka någonstans igen. Kanske Karlsruhe. Jag gillade verkligen den staden, och det verkar som att mitt shoppingsug inte är stillat än. Skyll på min garderob, det är den som skriker på mig att den är hungrig. Vill ha höstskor, en till stor kofta, kjolar och klänningar. Detta är en hemlis, men jag har en mapp som heter 'höstdröm' där jag har surfat runt på olika internetshopar och valt det jag vill ha på mig i höst. Det mesta är självklart från mitt älskade H&M. Tänk va underbart det vore om allt kunde bli mitt, då hade jag kunnat dött lycklig. Ska prata med Inga om det är några planer för helgen..

Mamma har idag gjort iordning ett paket och skickat (?) det till lilla mig.
Tjejmilen-tishan (pepp) och bok som jag kan fördriva tiden med på kvällarna. Tänk att jag har en sån snäll mamma som fixar till mig =) Puss!


Som sagt, mår bättre idag! Hade en rätt kass dag igår =/

Kommentarer
Postat av: Elsy.

Gött att höra att du mår bättre!

Tycker absolut att du ska gå ut med doktorssonen, hans pappa är ju läkare och dom är ju rika :).

Förlåt förresten att jag inte berättat om mitt namnbyte.

PussPuss /Elsy.

Postat av: Elsy.

Gött att höra att du mår bättre!

Tycker absolut att du ska gå ut med doktorssonen, hans pappa är ju läkare och dom är ju rika :).

Förlåt förresten att jag inte berättat om mitt namnbyte.

PussPuss /Elsy.

2009-09-01 @ 21:44:46
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Mamma di

Det blev ju bara thirsan i paketet men ska försöka skicka en bok i taget istället eller kanske som jag skrev till ditt mail: några sidor i taget så blir det liksom lite cliffhanger. Nej då skickar en bok i möra och tirsan gick iväg idag. Mycke post blir det! Puss!

2009-09-01 @ 22:02:41
Postat av: Erika

Haha lilla farmor, hon kan hon. Skönt att höra att det är bättre idag allafall. Puss på dig!

2009-09-01 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback