Onsdag/Söndag

Idag är det söndag. Ja, även här.
Nämligen Heilige Drei Könige. Det var alltså dom som kom med gåvorna till Jesubarnet.. I dagens samhälle är det de som tar gåvorna av oss. Utklädda barn från kyrkan går omkring och samlar pengar till välgörande ändamål (antar jag). Söndag innebär att hela Tyskland står stilla. Allt är stängt! Barnen och Christian var därför hemma idag.

Jag satt på rummet och spelade lite Pippi Långstrump för barnen på gitarren. Efteråt sa Inga att hon och Christian trott att det var från datorn musiken och sången spelades. Mhmm, I'm that good!

Haha, nä men seriöst. Förlåt mig, jag är uttråkad.
I hate you. Don't touch me.

Avslutar med det.
Godnatt älskade läsare.


Mittbenan är till Rebecka.

Kommentarer
Postat av: felicia :)

snygging,jag saknar dig.

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback