Sköna Söndag.

BAS ringde i fredags och gav mig lite jobb på fredag natt.
Sprang hem när jag slutade åtta morgonen efter. In i bilen, och brummade iväg till Alunda för jobb hela dagen. For på Willys när jag kommit tillbaka till Uppsala och handlade diverse för att kunna tillaga gårdagens middag - Fiskgratäng med torsk, räkor, och dill. Mums! Gjorde en kladdkaka till efterrätt också. (Tänkte ha lördagsmys med Pärra, men han var inte ens hemma). Åtnjöt medan jag slötittade på Postkod och Körslaget.

Idag har vi haft storfrukost framför tvn. Jag, Pär-Anders, och Jossan.
Smörgåsar, ägg, mjölk, kaffe m.m.

Sen de åkte har jag gjort en storröjning i köket. Mikron och kylskåpet fick sig en rejäl skurning. Diskat lite burkar och hällt i socker, havregryn, mjöl och müsli i dem istället för påsarna de var i. Bättre, och snyggare! Får se om jag fortsätter med storstädningen. Skulle behöva ut en sväng. Blåsigt, men måste ner på stan. Drygt. Jag är trött på stan, och vägen dit...


 

 

Har förresten skickat in ny ansökning till skola nu.
Ska försöka med Socialpsykologi till hösten. Hoppas!
Det är bara en kurs på en termin, men samtidigt är det någonting som verkligen intresserar mig, till skillnad från Musikteori som jag hoppade av fortare än kvickt. Får se vad framtiden har i förberedelse för mig, men just nu känner jag att det är ett steg i rätt riktning.

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för det! Vi har haft en bra söndag, Leon cyklade runt kvarteret på förmiddagen, sen grillade vi korv och åt ute. Nu sover han i vagnen sen nästa tre timmar... kanske dags att vakna så han somnar ikväll :)

2011-04-10 @ 14:22:13
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter
http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-11 @ 13:25:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback