Everybody needs inspiration. Everybody needs a song.

Då har man ätit frukost, kollat på finalen av Top Model All Star, samt hämtat ut paketet med Ellinor's födelsedagspresent. Spännande för henne att öppna den ska jag säga. Eftersom hon inte vet vad hon ska få och så..

Var egentligen inte tänkt jag skulle till Stockholm i helgen eftersom jag kände mig lite lätt efter all julklappshandling. Men skam den som ger med sig. Johan behövde inte tjata två gånger för att jag skulle ändra mig. Jag är vek! Visade sig även att mamma, Erika, Micke och Leon är i huvudstaden helgen till ära. Är det för mycket att hoppas på en liten kik? Trots att det snart är jul och vi ses då?! Hör gärna av er.

Nu blire väl att fli ihop nå kläa, och sen en tripp till glasbanken.
Emelie ska inte vara torr bakom öronen ikväll. Icke!


Smakprov från fotosessionen med Cissi.
Får fler bilder på söndag. Då blire fest här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback