Gotta get down on Friday.

Så där! Nu är alla julklappar införskaffade, och inte en enda till ska det bli. Jag får inte skämma bort för mycket. Då blir det bara löjligt.. Tog på mig mina fina nya skor, (en namnsdagspresent till mig själv) och for till Maxi. Jisses va skön de var att gå i. Trots klacken.

Så idag har det hunnits med ungefär allt utom tentan..
Impregnerat skor.
Dammsugit.
Bytt lakan.
Varit och handlat. 

Jag har till och med duschat och gjort mig fin. Rakade benen, målade tånaglarna, sminkade mig, klädde mig i annat än morgonrock och underställ. Trots att det bara är en hemmadag idag. Kände bara för det helt enkelt!

Men jag måste verkligen ta mig i kragen nu och göra iallafall en fråga på tentan. Så lätt att skjuta på det när man har långt tid på sig. Så lätt att säga att man ska göra det imorgon. Helt plötsligt sitter man där kvällen innan inlämning med skägget i bandspelaren.
Nej, som sagt. Nu blir det skärpning!

Ha en fin fredag om vi inte hörs något mer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback