Granngården.

Jag har ett stort problem med min granne. Har inte lyckats luska ut vad det är för kuf som bor där uppe. Jag gissar på den gubbe som jag träffat på otaligt många gånger i trappuppgången. Dock säger Cissi att det är pojkar som bor uppå..
Men skit samma om det är en gammal eller ung för han verkar definitivt ha spring i benen eftersom det klampas fram och tillbaka över golvet dagarna i ända. Att han pratar så högt att jag till och med hör kan iofs tyda på att det är en gammal som hör klent och måste skrika ut orden..
Kan man inte bara bete sig som folk och sitta ner och prata med normal samtalston?

Jag ger igen med att sätta på mig hörlurarna och sjunga med i diverse smöriga popsånger. Det får mig iallafall att må lite bättre. Och nu har jag ett utkast på alla frågorna till tentan. Så nu lägger jag mig i soffan och tittar på senaste Amazing Race. Tar en liten paus så att säga.

Hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback