Jag kommer hem igen till jul.

Har landat i Östersund.
Överraskade familjen i söndags när jag steg in genom dörren i Rätan där alla satt och fikade. Ni som känner mig vet att jag gillar att överraska och det var bara Erika som visste jag skulle komma så hon samlade ihop alla i hennes kök. Precis innan jag kom satt de och sade att jag skulle nog dyka upp när de minst anar det, för så brukar det vara med mig. Förutsägbar.. men ändå inte.

Har fått rå om den lilla knödeln också när han stannade på övernattning och sen spenderade vi dagen tillsammans med att bla. kolla på Pippi's jul, hälsa på farmor och skotta snö.. Östersund igår för julklappshandling med mamma och Ellinor. (Jag hjälpte dem, själv har man ju varit klar ett tag). Spelade kort med Andreas och Mio. Sen kvällsmys hon fina Felicia. Snarka och dregla på henne hela natten. 

Ville bara ge en uppdatering om vad som händer. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback