Längtan!

Tänk att min fina vän snart kommer hem!!

Jag for till Tyskland i augusti 2009, och hon for till Australien i mars 2010. Alltså är det ett och ett halvt år sedan vi träffades. Det är helt sjukt! Vi som nära på satt fast i varandra under gymnasiet.

Tänk va mycket roligt bus vi har haft för oss.
- När vi var till Umeå. Cyklade flera mil, och smygdrack öl.
- Alla fester! Bra som dåliga. Fulla (!!!) som nyktra (?).
- När vi upptäckte våran förkärlek till orientering.
- När vi tittade på Så Ska Det Låta, och du låtsades vinna.
- När vi tittade på Skeleton Key två gånger på raken, bara för vi inte fattade första gången.
- FAME-festen, och Midsommar '07.
- Turkiet!

Kan inte skriva allt, då skulle det bli en roman.

Längtar tills hon kommer hem iallafall.
Då får Du se till att masa dig ner till mig så fort som möjligt. Annars får du på moppo! ;D



Kommentarer
Postat av: C

Haha jaa min älskade vän, fan vad jag saknar dig!!!

Haha jaa smygdrack öl på kyrkogården och adopterade en varsin döing haha!

Kan inte fatta hur länge sen de va vi sågs de är fucking galet!! Men när jag kommer hem då blir listan längre. ;) ♥

2011-01-23 @ 10:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback