Kamma dig.

Har legat i soffan hela dagen. Lyssnat på musik, tittat på One Tree Hill, och äntligen tagit mig till att titta på Justin Bieber - Never say never. Puss på den killen. Gofis'n! Har liksom inte ro till att sova heller, även fast det är välbehövligt. Ska jobba imorgon, trots den ihållande huvudvärken och hostan som gör att inälvorna hänger halvt ut ur käften. Det var tydligen stört omöjligt att få in någon annan. Så jag sa att jag ställde upp iallafall.

Nyss hade jag dock viljekraft nog att dra mig upp och gå och duscha. Luktade gammal mögel om mig. Inte så läckert! Tur man inte är gift.
Pärra och jag diskuterade förresten det igår, och kom fram till att vi aldrig skulle hitta någon att gifta oss med. Hans anledningen till att jag skulle bli makelös var att jag var så ofräsch, (kan ha sagts efter jag frågade om han ville titta på slemmet jag precis hostat upp).


Och jag vet att alla är sviiiinlångt borta, men om ni är sugen på en liten roadtrip så kan ni alltid svänga förbi mig med en iskall cola. För det skulle fan inte sitta helt fel nu.



Ni ser ju bara hur pigg och fräsch jag ser ut.
Måste kamma håret förresten...


Och förlåt känsliga läsare om ni stör er på att jag gnäller.
Men min bror är faktiskt inte hemma så jag har ingen annanstans att sjunga min klagosång. Och hey, det är min blogg. Ni behöver inte läsa om det inte passar. Puss till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback