1a advent!

Varför inte kliva upp rätt tidigt och ta vara på dagen? Det är ju trots allt en dag jag längtat efter.
Mindre roligt är det att det regnar och blåser ute. Det känns inte helt ok! Till vädrets försvar kan jag dock säga att det inte är december än. Du har fortfarande några dagar på dig.

Jag som tänkte gå ner på stan och titta om det händer något särskilt. Det är ju så fint pyntat så jag blir glad i själen. Men med det här vädret? Jag hoppar det idag.. Tur man har tid på sig!

GLAD FÖRSTA ADVENT PÅ ER!
Ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Mamma di

Här snöar det så vackert men ingen stad att gå till och titta på julskyltning däremot kyrkan ikväll kl 18 och det är inte heller så illa! Lyssna på fin körsång!

2011-11-27 @ 10:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback