Back in buisness.

I'm baaack!

Jag ska inte ljuga. Har haft några tuffa dagar.
Men nu ska vi inte älta det förflutna utan istället se framåt..

Nu är jag klar med första utdraget av fråga ett till tentan. Det tar på krafterna måste jag säga. Men eftersom vi har så pass långt tid på oss så bestämde jag mig för att ta en fråga/dag. Verkligen klura och fundera på den och känna att man får ut det som går att få ut. Så har jag ett par dagar på mig att korrekturläsa samt renskriva. Jag känner att jag är back on track nu alltså!

Fortfarande lite svajig i humöret dock. En motorcykel åkte förbi utanför och lät så högt så jag höll på att börja gråta. Stabil tjej!

Nu ska jag unna mig lite tv-tittande tror jag.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Men oj vad jag känner igen mig på det sista! Puss! och då menar jag inte att jag unnar mig lite tv-tittande!

2011-12-01 @ 08:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback