Morning.

Erkännande hamnade till slut på golvet igår. 
Klev upp halv åtta för att jag skulle hinna läsa lite innan vi ska träffas klockan elva. Och nu är det bara runt 20 sidor kvar. Känns dock som att jag bara sitter och läser medan jag tänker på annat. Förhoppningsvis fastnar väl någonting..
Vill bara ha morgondagen överstökad. Seminariet överstökat.
Sen ska jag sova hela helgen. Fan va jag ska sova. För på måndag är det utlämning av hemtentan så då kommer det återigen vara en stressfylld vecka. Kommer gå in i väggen och få ett tjockt magsår. Har inte varit så här produktiv på flera år.

Mina fönster behöver verkligen tvättas ser jag nu. 
Och vart är snön?????

Take care now. Bye bye then.


Idag känner jag mig verkligen som sju svåra år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback