Några bilder..

Rödgråten och jävlig förgyllde jag akuten igår.
Därför ska jag bjuda på lite fina, tråkiga bilder!


Blev stucken i armen.
Hade förövrigt en förhöjd sänka. (Var tvungen att googla vad det betydde).



Kände mig fin och så.
Fick vänta i evigheter. Både i väntrummet och undersökningsrummet.
(Jag la mig bara för att kunna ta bilden. Satt på en stol annars).
Sen fick jag ett finger i rumpan också...



Hemma ensam och trasig.

En annan sak som är suuuuperdålig är att ingen kommer och städar hemma hos en när man är sjuk?? Jag ska starta en sådan firma. Sjukstäd. Jag ska också starta en tv-kanal som aldrig har reklam när de andra har det!


Prövade en massa trasiga strumpbyxor häromdagen.
De låg kvar ännu idag. Bäddat sängen gjorde jag inte imorse heller.

Men nu har jag iallafall röjt upp. Diskat som verkligen behövdes! Duktiga jag.
Lagade kycklingburgare till middag. Var så gott så jag ville dö lite.

Ikväll blir det popcorn och husfruar. Mys!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Rödgråten det låter inte bra, var det verkligen så illa! Puss min bebis!

2011-09-28 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback