2/1-2012!

Hej kära läsare. 
Jag inser att jag inte skrivit på år och dar. Höhö. 

Känns lite underligt att det numer är 2012!

Julen spenderades hemma på femton med släkt och familj. Många fina julklappar, och några lite onödiga kanske... Lugna mellandagar med en tripp till Östersund och O'learys med Ellinor, Kajsa och Christian. Födelsedagen bjöd på två resor upp till Vemdalsskalet för firande. After ski, och sen på kvällen igen. Drack Minttu emellan och var lite tipsy under marängsvissätandet. Men det får man när man är 21.
Skoteråkande på nyårsafton. Kajsa och jag stekte kolbulle till ett helt gäng i -15 medan de andra satt och gottade sig i Mullbergsstugan. Jag har känt mig varmare om man säger så.. Middag hos Kristoffer på kvällen. Vi lagade suuuuupergod mat som uppskattades av alla. Men trots det dök några lite väl långt ner i flaskan och det resulterade i att jag var hemma i huset strax efter tolvslaget. Osmakligt om ni frågar mig!

Allt som allt har jag gillat julen och allt runtomkring. 
Skönt att fått komma hem till Rätan och snön. Nu är det snart tillbaka till Örebro och verkligheten. Känns konstigt.. Men snart kommer jag tillbaka på obestämd tid. Då får vi se vad framtiden har åt mig. 


Stilig kille (i ful hatt) på julafton.


Juleeegaver.


Jul hos farmor.


Empan och mor.


Ellinor intog sängen som vanligt.


Mina fina!


Pappan.


Leon "somnade" under stolen.


Lek i snön.










Empan's fölsis!


Skotertur på nyår!

Det var allt jag hade att bjuda på för den här gången.
God fortsättning och gott nytt år =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Kul med lite uppdatering! Puss

2012-01-02 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback