Fredag 20/1.

Efter att ha suttit några timmar med tentan igår skrev lille Tim och frågade om jag ville följa med ut och åka bärgare. Kände jag kunde behöva en paus och tänkte att jag kunde fortsätta när jag kom hem igen. Jo tack. Det var ju lättare sagt än gjort då jag inte klev innanför dörren förrän efter nio på kvällen! Och jag som hade en dejt med Zainab vid sex..
Det var nämligen en kompressor som hade farit i diket runt sex-sju mil från Örebro så det tog sin lilla tid att fara dit, och att få upp obäket var tydligen inte det lättaste. Satt i lastbilen och roade mig själv i runt sex timmar innan de äntligen var färdiga. 

Jag åkte en snabbis till Zainab iallafall och hon bjöd på hårdbröd och morötter. Det var finmiddag det! Hann ju dock bara vara där någon timme innan jag for hem igen.

Nu sitter jag med tentan igen iallafall. Är inne på sista spurten innan alla frågorna är klar för genomgång. Imorgon åker jag till Fagersta och på måndag måste jag flytta ut då de nya hyresgästerna kommer efter lunch. Snabba puckar av min hyresvärd Jens. Ingen lugn stund.

Men ha en bra fredag =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

oj oj så snabbt! Puss

2012-01-20 @ 16:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback