Fredag den 13de!

Antar att det är något allvarligt fel med mig eftersom ingen kommenterade förra inlägget och lugnade mig med att det var helt normalt att hjärnan sipprar ur näsborrarna. Känns också som om jag fått en smäll på högersidan av ansiktet. Kanske har jag fått en stroke?! ... Åh herregud, det är inte friskt att sitta hem och grubbla över alla sina sjukor. 

Imorse hade jag det svårt att ta mig upp ur sängen kan jag lova. Yr och jävlig. Huvudvärk och täppt näsa med lite torkat snor runt borrarna. Yum! Som körsbäret på toppen så var mina Ipren slut. Det går bra nu! Fick svänga in på Tempo innan jag susade iväg på skolan för sista examinationen någonsin på Socialpsykologi A! (Hoppas man inte blir underkänd nu bara för det är fredag den trettonde).
Erkänner att det hade varit skönt om det varit slut på riktigt men eftersom jag har min omtenta så... Måste också vänta tills den kommer ut på onsdag. Särskilt kul är att man måste göra om hela tentan när man saknade ett poäng för att bli godkänd. Fel att bara behöva komplettera?! Idioti. 

Har nu börjat röjt bland papper och litteratur. 
Fantastiskt hur man lyckas samla på sig under bara några månader. Plockat ihop lite kläder som jag ska lämna till Myrorna. Ellinor kommer säkert rasa över det. Men vill hon ha dem får hon komma och ta dem!

Popcorn och På spåret ikväll. Låter fint!

En tråkig uppdatering. Live with it.
Hare bra, hej.


Varför är jag så attraktiv???

Kommentarer
Postat av: Mamma di

Jag älskar uppdateringar!

Röj ordentligt så jag kan komma och åka hem med dig! Puss!



Postat av: Ellinor

Neeeej, ta hem kläderna!! Snäääälllaaaaaaa :-)

2012-01-15 @ 09:49:59
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback