Gotta get back to school again.

Kom ändå rätt snabbt in i Örebro-mode igen. Sov innerligt bra i min lilla säng här. Måste erkänna att den är snäppet skönare än dubbelsängen i Rätan (bäddmadrasserna åker ju isär..). Skönt att få klä upp sig lite och inte sunka runt i mjukisbyxor och mongoskor. Träffa lite "normala" människor. Höhö. Jodå, Örebro är helt ok. Undra hur länge det kommer ta innan jag tröttnar igen?!

Mamma sprang till tåget samtidigt som jag for på skolan vid kvart över åtta.
Examinationen gick ok, men det är tur att han får in ens manus eftersom jag har tendenser till att utelämna ganska mycket av det jag egentligen skulle ha sagt när jag står och pratar inför folk. Tills imorn klockan åtta måste jag läsa ut en bok om Incest på 300 sidor. Det går bra nu!

Har sprungit omkring och flyttat på tomma spritflaskor och pizzakartonger för att lägenheten ska se så respektabel ut när jag tagit kort åt min hyresvärd. Lyckades rätt bra faktiskt.

Nu äre snart läsning som gäller.
Men först.. MAAAAAAT!


Hade tråkigt imorse när jag väntade på Zainab.
Don't hate me cause I'm oooogly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback