Lilla fröken solsken.

Sitter här som nån jävla glåmare och ser på tv. Little Miss Sunshine.
Har velat sett den filmen länge men det har aldrig blivit och nu är jag så trött och tvivlar på att jag kommer orka titta tills den är slut 23.50. Får väl helt enkelt lösa det på något annat sätt för nu måste jag nog tusan krypa till kojs. 

Hann klart med tentan idag och var på skolan och lämnade in den tillsammans med en massa böcker från kursen som jag ansåg mig inte behöva något mer. Väl hemma skurade jag ur skåp och bakom spisen samt dammsög och skura lister bakom soffan. Nu behövs det mest en genomdammsugning och skura golven så ska väl lägenheten vara respektabel nog för att jag ska få tillbaka min deposition. 

Imorgon går jag upp i ottan och åker till Fagersta. Som jag längtat!

Goder natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback