Ronkitonk.

Ungefär en och en halv fråga har jag lyckats med nu. 
Jag är ofantligt trött i huvudet och mestadels av tiden sitter jag bara och stirrar på frågan för att vara säker på att jag förstått den rätt. Nu är jag också nervös att jag använder mig av för många teorier och inte tar med tillräckligt med exempel. 
Men jag undrar också hur jag ska kunna använda egna exempel från ungdomsgrupper.. (Nu pratar vi alltså om slutna sällskap som skapat sina egna normer och värderingar).
Hallå
, jag växte upp i Rätan!! Vi hade fan inte råd att vara kräsna med vänner och kunde ännu mindre ha våra egna små "clicks". Niggah pleeeeease! 

Får kanske ge upp en stund och glo på nå dötrist på program på tvn så hjärnan får vila?!
Let's give that a try, shall we?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback