Borgvattnet.

Här kan vi konstatera att det står still. Helt still.
Önskar jag kunde säga att bloggen får lida för att jag har ett sånt roligt och händelserikt liv.
Men så är inte fallet...

Helgen har dock varit rätt full.
I fredags knölade jag in min frodiga storasyster i rosa faran och styrde kosan mot Borgvattnet. Drack cider och öl, åt grillat och spelade "Jag har aldrig". Möblerade om sängar för att kunna sova så många som möjligt tillsammans, dock blev det inte något större problem då tre personer inte dök upp. Så jävla dålig stil!
Trodde spökena skulle bli förbannad över att vi rotat runt men inte ett dugg. Vaknade på natten av en duns, men det kunde lika gärna varit jag som fes. Nä, Borgvattnet levererade inte denna gång. Får se om några år om man åker dit igen, när man glömt förra gångens besvikelse. Annars var det förstås en väldigt trevlig kväll, med många skratt i goda vänners lag. 


Rädda och förväntansfulla.




Halvt uttråkade av den uteblivna aktiviteten.


Sov med pojken i det blå rummet.


Dagen efter....


Gänget!

Gårdagen gick i födelsedagsanda då vi firade en 30-åring.
Men mer om det i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback