Tillbaka på banan.

Bloggen har legat på is ett bra tag nu.
Men nu ska det bli ändring på det. Och nu ska jag meddela att jag kommer försöka bli en trååååkig träningsblogg. Inte för eran skull, jag vill så klart bidra med rolig läsning, men mellan tråkigt svammel eller inget svammel alls?!

Men att redan nu kalla det en "träningsblogg" är väl kanske att gå händelserna i förväg en smula. Jag siktar mer på en vardagsblogg som förhoppningsvis kommer innehålla mycket träning, bra mat och kanske till och med inspiration för någon liten stackare där ute i bloggvärlden.

Hur många gånger har man inte sagt, "IMORGON, då börjar jag!".
Det är några ord som mina läppar mer än en gång format sig runt. Men nu är det idag, och idag börjar det. Jag tänker inte sitta här och skriva peppande rader till läsare, utan jag gör det till mig själv. Jag har märkt att få det på pränt gör det mer till verklighet, och mer som en skyldighet till mig själv. Att även ni kan läsa det gör det ju bara pinsamt om jag skulle ge upp och misslyckas. 

Jag tänker inte satsa på hårdträning nio dagar i veckan. Och jag tänker inte tvinga mig själv. Jag ser det här som ett tillfälle att lära kroppen hur bra den mår av träning. Till slut ska det vara så att träningsskorna bara åker på i farten.
Reminder:
Du gillar frisk luft!
Du är snygg när du svettas!

Ska även påpeka att jag inte idialiserar size zero eller satsar på att bli pinnsmal.
En vacker kropp är en hälsosam kropp. 

Så jag hoppas att de trogna följare jag haft förr även stannar kvar för det här. Peppa mig gärna och peppa er själva med mina ord om ni vill! Jag vill inte vara någon fröken Duktig och tro att jag är bättre än någon annan. Så vad säger ni om att göra det tillsammans?!


Kommentarer
Postat av: mamma di

Jag hänger ju på så gott det går! och när jag kan och får! Puss

2012-11-20 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback