Ute på hal is..

Tänkte i mitt stilla sinne igår att jag skulle upp riktigt tidigt och ta en uppfriskande morgonpromenad. Vaknade därför fem. Lite väl tidigt tänkte jag och roade mig med Quizkampen och Hay Day till Ellinors klocka ringde vid sex. Snörade på mig skorna och traskade ut. Det första jag gör är att nära halka precis nedanför bron. Det verkar ha varit en kall natt då vägen är alldeles spegelblank. Jag tror jag gick 50 m innan jag gav upp och vände hemåt igen. Kände inte för att halka och bryta båtbenet idag. Så nu sitter jag här i mitt underställ och ser dum ut. Får se hur dagen artar sig om jag ger mig ut lite senare.
Ellinor skulle köra väldans försiktigt in till Ösund i varje fall!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback