Förändringar.

Det är underligt hur saker snabbt kan förändras. 
Den här bloggen är för det första inte särskilt intressant för mig längre. Det är inte det att jag tycker det är tråkigt att blogga, och när jag tänker efter har jag egentligen massor att blogga om. Tankar. Vardagen. Tankar om vardagen. Men bara tanken på att mata ut ännu ett inlägg på den här fula bloggen, med en massa tråkiga ord från en svunnen tid. Jag skulle vilja börja om från början. Få tillfälle att förnya mig själv. Jag är så pass annorlunda från hur jag var för bara en kort tid sen. 

Det var inte så länge sen jag på just denna blogg skrev att jag skulle starta en träningsblogg. Där det skulle ätas rätt och tränas flitigt. Och det kan jag inte påstå höll i sig särskilt länge..
Istället flyttade jag till ett litet hus i Rätan. Upptäckte hur roligt det var att inreda, laga mat och baka kakor. Mycket roligare att vara en liten bulltant med några härliga volanger runt magen och alltid en kaka att bjuda på än en person som ständigt tackar nej till godsaker i tron om att jag ska gå ner 5 pannor bara på det. 

Jag ska fundera vidare på saken med ny blogg.
Med ny fräsch design och nya roliga(re) ämnen. 
Där vill jag berätta för er om vad jag gör. Vad jag vill. Vad jag planerar. Det är så mycket som far runt i huvudet på mig just nu. Och jag vill dela med mig till er. 

Bis dann!

Kommentarer
Postat av: Mamma di

Jag ser fram emot detta med spänning!

2013-03-20 @ 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback