- emelie

Heejheej allahopa!
Sitter och tar igen mej här vid datan, har ju varit duktig och städat hela lägenheten!
Det var faen i mej nödvändigt!!!  haha!
Sitter och undrar vad jag ska hitta på tills fiia kommer, det är ju ett tag tills dess menar jag.
När man vill ha besök är det aldrig nån som kommer :S.
Lyssnar på lite härlig musik, och bara chillar annars.
Kanske man ska sätta på en låååång film, så att timmarna går snabbare!
Kanske ta sej en power-nap tillochmed, tihii :D.
Nu kom en låt som påminner mig otroligt mycket om min bror, achy breaky heart..
Bara den synen när han drar av den på karaoke maskinen, haha! Det var tider det ; ).
Har varit och storhandlat idag bara för att jag ska få gäst :D.
Har handlat tvättmedel & toapapper m.m.  Jag känner mej så otroligt vuxen när jag drar till nått sånt där!
Haha! Sköljmedel har jag åxå handlat. Ska se om det finns nån tvättid nu i heljen eller till veckan.
Det luktar så himlarns gott i den här lägenheten nu, och det är jag glad för, eftersom dom flesta som kommer hit klagar på att det luktar instängt och äckligt, men nu vädrar jag faktiskt.

& ikväll blir det till att titta på Idol, inget kan hindra mej från att se på mitt Idol, och Erik <333
Han är finast :D.  Sofia får faen stå ut med det, men hon lär väl vilja se eftersom Erik ska sjunga Håkan.
Jag är inne på Aftonbladet typ en gång i timmen och röstar järnet på han ; ) haha!

Jag märkte att det här åxå var ett fantastiskt tidsfördriv..
Ska kanske sitta och skriva till halv åtta! Det blir nog ett antal rader ni!
Jag är imponerad av den som ens har kommit ner hit! Ni har verkligen inget bättre för er va? xD 

Kan ju lägga till att jag saknar storasyster <33. Men jag kanske ska åka till henne på lovet som kommer,
vet inte vilket det är :D. Jag & mammi. Hoppas Hoppas Hoppas!!!!   Det skulle vara så kul.
Vill träffa henne ju! Nu på en gång.. Menmen, det är snart jul..

Men nu får jag faen skrivkramp  xD

Hare bra ; )  /Emelie

P.S. Jag har tyckt att det sett så mörkt ut i vårat köksfönster på kvällarna så nu har jag satt upp en lampa där.. Tihii,  STOLT!!  D.S.

Kommentarer
Postat av: Erika

HELGEN stavas det, inte heljen

2006-10-17 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback