- emelie

Heejheej..
Har varit hemma från skolan i tre dagar nu,
har inte mått så jävla bra direkt..
Har inte kunnat sova nått inatt, det är som att jag ligger och spänner mig och inte kan slappna av riktigt.
Det är ganska jobbigt om jag ska säga vad jag tycker..
Men imorrn ska jag allt på skolan, och imorrn kommer Ellinor åxå :D
Det ska bli skojjigt när hon ska komma och hälsa på mej :D..
Och sen på fredag bär det av till Rätan igen, ska hem och titta på Idol, troligtvis med Fiia om hon vill det..
Träffade ju inte henne i helgen eftersom hon var i Östersund..

Nu orkar jag inte skriva mer xD..   pussheeej  /Emelie

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu får du snart ta och uppdatera igen

2006-11-04 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback