- emelie

Sitter på skolan nu, uppe i mediahuset.
Ska väl snart ner på Wargen och äta lite mat, 
sen ska vi intervjua en ambulansförare, antingen på telefon eller IRL. 
& Mallan är hemma och sjuk, lär väl bli smittad jag åxå :s. 
Jag vill inte! Har varit sjuk tillräckligt tycker jag..
Menmen, och igår köpte pappa en cam till mej att ha i lägenheten,
så imorse skulle mamma se mej så mycket att jag knappt hann med bussen till skolan  xD  hahahaa!
Världens skarpaste kamera är det typ, man ser varenda blemma, som jag & Mallan uttryckte det. 

Och igår var jag & Kristina till Malin och hälsade på, första gången jag var där, asfiin lägenhet.
Hon höll på att förbereda för målning av sovrum när vi kom dit,  och då skulle förståss Kristina hjälpa till.
Då kollade jag på Prison Break & My name is Earl, sen somnade jag.
Jag kunde lixom inte gå hem eftersom jag visste faen inte vart vi var, hahaaa!
Halv tolv väckte iaf  Kristina mej och frågade om vi skulle gå hem, då var jag asatrött :s. 
Sen sa hon efter att vi gått en stund, att vi inte skulle gå samma väg till våra lägenheter, 
även fast dom ligger rätt nära varandra.. Jag höll på att dö jag, visste ju inte vägen heller.. 
Menmen, jag kom hem iaf, som tur var, då låg Mallan och tittade på teven.
Så då satte jag mej vid datan en sväng..
Sen gick jag och la mej, sen vaknade jag idag av att jag fick ett meddelande, två minuter innan klockan skulle ringa.. LITE DRYGT DÅ!! 
Men vi hörs nått, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback