Hmm.. Okeejdå!

Har blivit tillsagd att uppdatera igen,
blev lite upprörd när jag blev kallad skruttboll, så jag var så illa tvungen tyckte jag.

Sitter mest och drygar hela dagarna nu för tiden känns det som.
Och kollar på teve och så, även om teven är helt mongo och skiter i och starta ibland.
Men då blir det till att ge den en kärleksfull smekning, och om den är på humör så startar den då.
Nu är det "the office" som sänds, men nu vare visst slut :P
Sitter och väntar på Navy CIS <3
Skulle egentligen duscha innan, men om jag sätter mej vid datan är jag fast.. Det är msn:s fel, xD
Just nu äre Cissis fel, vi har en djup diskussion om pojkar, och den kan jag ju inte avbryta bara för en fjuttig liten sak som min hygien xD xD  Hahaa!  Rolig tjej..

Jaani, jag kan ju berätta om igår när jag kollade på Navi CIS..
Jag låg iaf i soffan i godan ro. Tänkte att när det var paus så skulle jag gå upp och tvätta mej och borsta gaddarna och så. Men ack vad jag bedrog mej. När första pausen kom så orkade jag inte gå upp och kirra det, så jag låg kvar, och tänkte att jag skulle göra det nästa paus..
Men det vart ingen nästa paus för mej, för jag slocknade, XD.
Och vaknade (dock inte så långt efter) kvart över ett.. Då hade jag inte bara missat slutat på Navy CIS, utan även SATC :( . Då vart jag en lessen tjej! Men det var bara att dra sig upp och fixa allt det där jag skulle gjort i pauserna.
+ att idag när jag satt och berättade detta för Cissi, så kom Ajax och sa att jag var en tjockis och en latkorv bara för att jag inte orkade gå upp ur soffan.. Men jag kan inte rå för att jag är trött!  Han är en dum tjej tycker jag :'(

Iaf så äre snart lov :D  Riktigt kul..
Har iofs inte planerat nått särskilt. Som det var med sportlovet, då var det helt fullsmockat med grejjer jag skulle göra, hann inte med allt tom.  Menmen, det här lovet ska jag nog bara ta det lugnt.
Ville ju att Louise skulle komma, men hon skulle tydligen vara hos sin pappa, så det sket sej ju!
Men hon har faktiskt sagt att hon vill komma upp och hälsa på mej i stan :D
Der tyckte ja var en bra idé, för jag tycker väldigt mycket om henne :) <3

Nu har Navy börjat.. Det är så bra så att jag storknar x)

Ni som har kommit såhär längt säger jag bara ; Bra jobbat (y) :D

Erika, hoppas du är nöjd nu?! Nu fick du nått att bita i ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback