matlagning & hårfärgning

Idag har jag färgat håret, det blev rött :P   höhö ^^
Det var Cissi som fick göra det,
Erika skulle egentligen gjort det igår, men hon dissade mej ;/
Så idag så mutade jag cissi med att jag skulle bjuda henne på mat om hon färgade mitt hår.
Det ville hon, så då lagade jag till lite wok. jag åt fyra portioner :o
Jag var inte så värst hungrig, men det är ju förjävla gott alltså ;).

Pratar med sofia nu, jag saknar henne :(
Hon ska komma till stan i helgen, vet inte om jag ska vara kvar.
Men det blir troligtvis så, jag erbjöd ju mej att hon skulle få sova här hos mig ;D
Hoppas hon vill det då, för jag tycker hon är mysig :D <3

Andra skoldagen idag då,
gick bara omkring och degade i Mediahuset.
Fotade ettorna när dom gjorde nått projekt, det var astråååk!
Fan va cool man är när man är tvåa :D
Man kan gå omkring och vara lika läskig som man tyckte tvåorna var när vi precis börjat ettan.
Hahaa, fan va fult XD

Elle skulle ju egentligen kommit idag, men hon ville tydligen inte det :(

Men nu kan jag inte skriva mer, måste prata med min puppa ;D
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback