Ont.

Jaa, ont är vad jag har.. i halsen.
Jag vill fan inte bli sjuk nu, orkar inte med det.
Men iofs är jag ju hellre sjuk nu än på julafton, som jag var förra året.
Somnade ju mitt under julklappsöppningen, haha!

Iallafall var jag på Folkets Hus igår och tittade när min lilla Cissilur dansade.
Det var ju genrep så egentligen fick jag inte komma in eftersom jag inte var en dansare.
Men man är väl skillad så jag kom in ändå :D.
Hon var så duktig så när hon svängde sina lurviga till hip-hop och disco.
Gick därifrån vid kvart i åtta, Idol stundade jue.
Jag gillar absolut inte Amanda, men jag måste erkänna att hon gjorde en grym version av Hallelujah.
Dock började jag inte grina, och jag fick inte gåshud som alla andra verkade få..
Är lite besviken över att både Daniel och Andreas åkte ut när dom sjöng Aerosmith.
Det borde ju inte vara lagligt tycker jag :o.  Menmen, jag förutspådde ju faktiskt att Andreas skulle åka.
Efter Idol satt jag väl vid datan en sväng, för att sen lägga mej för att kolla på en film.
Jag slocknade klockan tolv. Då kände jag mig fan gammal XD.
Vaknade vid fyra och såg att jag hade lyckats somna med alla lampor i lägenheten tända.
Njae, nästan iallafall :P.

Nu äre Scrubs på trean.
Ska åka hem med tidiga bussen idag. Det är kanske tid att klä på sig.
Vet ju inte när det går några bussar heller :/.

Jaa, men fyfan. Nu må jag draga!

P Ö Z Z Z Z !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback