you are always on my mind.

Hade idétorka vad gäller rubriker, som synes kanske?!

Kollar på "Magiska Systrar" på teven.
Kom hem för inte så länge sen.

Igår var min mamma inne i stan.
Så vi gick på stan och jag handlade klart alla mina julklappar. Det känns bra.
Men det känns ändå inte som om jag är riktigt nöjd.
Det måste vara för att det var mest impulsköp igår, och det känns kanske inte som om jag är riktigt klar.
Även om jag är det..
Menmen, jag är ändå rätt nöjd med mina julklappar.
Även att jag har en födelsedagspresent till Ellinor. Men får se efter jul om jag kanske hittar nånting mer till henne.

Vaknade imorse av att Elle, Danne och Anders kom och våldgästade mej.
Det var ju inte det läckraste jag har varit med om direkt.
Så då fick man ju masa sej upp för att dom höll på att göra frukost i köket.
Men det var mys att sitta och äta mackor med ägg och kaviar, och juice till det.


Aja, nu ska man iallafall ta och åka hem med fem-bussen.

Hem och slå in julklapparna som är kvar.
Och sen ska man väl bara ta det lugnt, och låta det sjunka in att det faktiskt snart är jul.
På nått konstigt vis har jag liksom inte fattat det än. Jag har ingen rikitg julkänsla.

Det kanske beror på bajsvädret vi har här i Östersund.

Har ju hört att det har varit minus-grader i Rätan hela veckan. Jag hoppas iallafall att det fortsätter så, för jag vill verkligen inte ha en snö-fri jul som förra året.

Det var verkligen inte roligt!!


Åh herregud va trött jag är.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback