Ledig

Japps, idag är man ledig då.
Lärarna har nån uppföljningsdag så hela Wargen var ledig.
Så igår var jag på Videoteket och hyrde filmer, det blev fyra stycken :P.
Men dom firar ju 20års jubileum, så det kostade bara 20 kr / film (Y).
Tre systrar & en mamma, Pledge this, Click och Bring it on - All or nothing hyrde jag.
Så då satt man uppe hela kvällen och tittade på dom.
Försökte ju få nån att komma och vara med mej, men ingen hade tid tydligen :(.
Då blev jag lite ledsen. Menmen, det var lite mys att vara själv åxå..
Var väl uppe till fyra kanske, skrev med Elle lite som jobbade natt.
Men jag somnade ifrån henne, haha, sorry ;(.


Fan, jag kommer inte på nått mer att skriva.

Kanske uppdaterar mer sen om nått roligt händer, men det är tveksamt.

P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback