helg hit & helg dit

Nu har ännu en helg flugit förbi. Tänk att dom ska gå så nedrans snabbt.
Denna helg har iallafall förgyllts av Sofia, som har varit inne hos mej i stan.
Dock har hon åkt nu, men hon är fortfarande på Busstorget, hon väntar nämligen på tio-bussen.
Hon skulle ju egentligen ha tagit fem-bussen, men chaffisen dissa oss och en liten pojke som också skulle åka med.

Iallafall så har det varit en otroligt lugn helg, med mycket sängliggande (y).
På fredag var Malin hit och vi busade lite, dock blev vi inne hela kvällen lång.
När Malin gått hem kom Ballong på besök, full som han alltid är så erbjöd jag honom en madrass att sova på, eftersom jag är så otroligt generös :D.
Lördagen blev ännu lugnare. Malin skulle egentligen komma och sova, men det kom nått emellan så hon gatt åka hem :(.
Jag & Sofia beställde hem pizza och kikade fotboll, Sverige - Lichtenstein.  Sverige vann med 3-0, för dom som inte redan visste det ;).
Och efter fotbollen så tittade vi på en av de två filmerna vi hyrt för kvällen, The Return med Sarah Michelle Gellar.  
Lite halv-creepy kan jag ju säga, men det kan ju ha berott på att mitt sällskap däckade av trötthet i soffan bara efter en kvart eller nått sånt. Så då fick man sitta och titta klart på den själv.
Men jag sa åt Sofia att hon kunde lägga sig i mitt knä, och det vart en liten tröst iallafall :).
Fixade mig sen inför kvällen, bäddade ner Sofia och satte sedan på kvällens andra film, Number 23 ;D.
En film jag iofs ett förut, men det var ju så längesen att jag knappt kom ihåg vem som spelade huvudrollen XD.
Somnade ganska snabbt in i filmen.

Vaknade vid halv elva kanske, då blev det till att gå upp och fixa sej för Sofia skulle promt på handbollsmatch borta på Wargen. Det var Hjalmar som spelade, så det var ju inte så konstigt att hon ville dit.
Han var förövrigt king på plan iallafall :D.

Aja, det var väl min helg det. 
Är väldigt trött nu så jag kanske ska krpa till kojs eller vad säger ni.
Börjar förhoppningsvis ännu senare än vanligt imorrn eftersom jag & Cissi ändå inte har nånting att göra på lektionen, vi är så ambitiösa och är klara med vårat arbete på Rörlig Bild.

Elle kommer till mej i veckan, hon har inte sagt att det är säkert dock, men det är klart det är :D. Höhö!

Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback