.. and again!

Näe men nu får det vara nog eller?!
Men jag var tvungen till att försöka mej på en egen bloggdesign. Inte vidare flashig, ganska enkel faktiskt. Men till mitt försvar var det faktiskt första gången. Men känner mig lite dum mot Elle som precis gjort en ny till mej och då ersätter jag den på en gång :(.

Var iallafall med Elle till ACB en sväng..
Men det var allt en kort stund, men som jag sa till Elle;
-Det är ovanligt att se dej göra kroppsarbete..
Haha, stackarn ;).

Men nu ska jag allt ta en dejt med kudden, ska ju upp tidigt och åka buss in till stan. Skolan nalkar, och det är inget jag gillar kan jag lova :/.

ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag skulle aldrig ha lärt dej trixet hur man lägger in en egen header, nu gör ju du mycket snyggare än mina :(.
Puss

Postat av: Mamma Di

Ja riktigt fin faktiskt! Har idag fått plocka mina ögonbryn själv!!!! Du kommer väl hem till helgen?
Puss

2008-04-07 @ 08:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback