Engelska eller städa? Svårt val?!

Imorrn smäller det, för då drar jag iväg till vår vackra huvudstad. Jag längtar som en tok, vill inte ha engelskaprov imorrn. Jag vill inte behöva öva nu. Jag vill kunna packa, och förbereda mig. Städa klart köket vill jag också göra, men det kan jag inte heller. För jag måste ÖVAÖVAÖVA!

Men nu har jag snart packat klart iallafall. Det sista är nere i tvättstugan och väntar på att bli torrt. Det kommer verkligen vara vackert när jag strosar iväg med min oranga väska ner på tågstation. Alltså, det är inge bra att tänka på det. Då vill jag bara åka ännu mer!

Nu måste jag koncentrera mig på nuet, vilket är engelska.

Igår var Malin hit en sväng, fick knappt titta klart på Top Model innan hon skulle ha ut mig och gå. Hamnade utanför Mallans fönster där vi stog och ropa eftersom fönstret var öppet. Försökte ringa men fick inge svar. Blev till att ringa till Anna och fråga efter Billys nummer. Det visade sig att Mallan inte ens var hemma. Det var lite kul eftersom vi stog och ropa ganska länge utanför. Gick och träffade henne en sväng, och sen gick var och en hem till sig.

Idag stog pyttipanna från frysen på min meny.
Det var gott :D.

ADJÖKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback