Morgonpigg?!

Om tio minuter skulle jag egentligen gått upp en dag som denna, alltså halv nio. Men ack nej, här sitter jag fullt påklädd, har ätit frukost, har sminkat mej och är redo att gå ut till bussen för att bege mig till Mediahuset. Är nämligen inte fullt klar med ett arbete som ska redovisas idag. Min personliga logga.
Jag har skissat på den både på papper och i paint, och jag lovar att det är det fulaste jag någonsin sett. HAHA!

Igår började jag min vårstädning förövrigt.
Det blev inte klart, så jag får fortsätta när jag kommer hem från skolan idag. Ska då också öva på grammatikprovet vi har i Engelska på fredag. Panta burkar kanske jag också ska göra, om jag vågar gå ner på Lidl med 24 påsar i händerna.

Idag klockan 13.00 ska vi på bio Regina och lyssna på en filmmusikkompositör, eller vad det heter. Han gör iallafall musik till filmer. Det ska bli kul och intressant :).

Ha en härlig dag allihopa :D.

ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Panta på!
och ha en bra da själv!
Puss!

2008-04-23 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback