Nämen titta...

Vaknade och helt plötsligt har jag en ny design på bloggen.
Är det möjligtvis Pelle som har varit i farten?!
Blev väckt av vederbörande där hon stolt visade upp vad hon gjort med min käre blogg. Blev ju jäkligt förvånad eftersom vi har båda beklagat oss över dom som är så duktiga på att fixa bloggar, och så gör hon sådär. Har hon suttit med inside-information hela tiden eller?
Men ack nej, det visade sig att hon hade läst på nån annans blogg hur man skulle göra.
Kanske inte den proffsigaste bloggen ni kan hitta, men jag tycker att Elle är duktig ändå :D, (dock kunde hon nog inte ha valt några styggare bilder på mej iallafall).

Undra om man ska försöka dra upp Äpplet för en liten promenad ut i solen.
Det hade inte varit fy och skam.
Men först frukost. Eftersom Elle inte har någon mjölk eller liknande får det bli vatten eller saft.


ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Linn

Så gjorde jag med! Hittade någon annans blogg. Efter en massa piller å pjoller får man faktiskt till de. Gäller att ha tålamodet bara ;)

Postat av: emelie m

Jag vill också ha en ny design,
men fattar fan inte hur man gör :o

2008-04-09 @ 20:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback