Sleeping beauty.

Varför ska jag envisas med att sova när jag kommer hem från skolan, eller från någon kompis?! Jag är jättetrött efter långa dagar, och jag vet att jag kommer somna om jag lägger mig ner. Så då borde man tycka att jag har vett nog att INTE GÖRA DET!! Men ack nej, jag gör det ändå. Och sover långt in på kvällningen vilket gör det svårare att somna när jag väl lägger mig för natten.
Näe, huvva! Jag måste sluta med det, men det är ju så väldans skönt att jag inte vet om jag vill..

Helgen är nu runt hörnet, och imorrn bär det av hem till Rätan.
Gamla, goda Rätan :D.
Fredag blir lugn som bara den har jag planerat. Lät som att Flisan kanske ville komma och hälsa på en. Och det vore ju oerhört trevligt eftersom man inte träffat henne på tu man hand på ett tag. Men Så ska det låta blir det imorrn, vem jag än är med :).
Och på Lördag smäller det gott folk, 50-60-tals fest. Och det ska bli så kul att jag nästan spricker :D. Ska bara försöka inhandla strumpbyxor med söm imorrn innan jag far hem. Om ekonomin tillåter, är lite magert just nu :/.

Idag var jag iallafall på PC med Malin och Magnus.
Modellade lite för dom till ett arbete. Och jag är verkligen inte den som vill sitta och "posa" medans det står en massa folk och tittar på (iofs bara Magnus och Malin, men ändå). Men det fick funka. Och eftersom dom knäppte analogt fick jag inte se bilderna heller, dom skulle nämligen framkalla imorrn. Men det lär ju ha varit hemskt kan jag lova.


Ska diska lite och packa, så jag avslutar med denna tanke;
Jag kan ligga inne en hel dag och titta på film, och det är inge speciellt alls.
Men när någon annan skriver att dom tittat på film hela dagen, då låter de så otroligt mysigt, och jag bara önskar att jag också fått vara med. Det känns som att deras filmer räcker heeeela dan, och min i bara två timmar :/.


ADJÖKEN!

Btw, Grattis till Paul & Cissi som firar halvår idag.
Puss på sötisarna :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Du har en hundring att hämta hos mig...räcker alltid till något. Det är påskpresent från kusinen din!

2008-04-18 @ 09:42:30
Postat av: cissi

Åh tack vännen :D

2008-04-21 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback