Uppdatering!

Men nu var det allt ett bra tag sen jag skrev. Fy på mej!

Har dock inte hänt särskilt mycket känns det som.
Sen jag skrev sist har det varit skola, och sen helg och nu är det som ni kanske vet Måndag igen.
Helgen var otroligt lugn.
Fredags var jag med Sezsy<3.  Färgade hennes hår och kollade på Så ska det låta. Var dock hemma innan tolv, är lite rädd för att gå hem när gatulysena är släckt. Lördag var verkligen ingen bra dag för mig. Kände mig allmänt nere och grät för ingenting. Började böla efter maten när jag skulle ställa in tallriken i diskmaskinen, helt utan anledning. Vet faktiskt inte vad det var med mig. Har nog för mycket ilska och sånt som bara måste komma ut på något sätt. Nu lät det lite töntigt att jag har mycket "ilska" inom mig. Men, it's the sad truth. Söndag var bättre, men inte riktigt bra. Det gick nog tyvärr mest ut över min äldsta storasyster. Var inte meningen :(.

Åkte till stan imorse, och hade graf hela dagen lång.
Första gången jag verkligen tyckte graf var roligt, vi håller nämligen på att designa en egen skiva. Det blir nog en ganska enkel design, men jag tycker det blir snyggt :D. Och bra musik är det också (Y).
Och tänk att jag alltid lyckas göra bort mig. När jag skulle åka hem efter skolan går jag på bussen. Säger artigt Hej till busschauffören. Sen när jag ska säga min väl använda replik; Udda barn, så säger jag istället; Emelie! Men ens börjar jag skratta, och ändrar mig snabbt. Då säger chauffören; Udda Emelie, följt av; Näe, jag bara skoja!
Det verkade som om han trodde att jag skulle ta illa upp. Men vadå? Är jag inte udda, vem är det då?!

Idag har även min snällaste mammi beställt biljett till mej till Stockholm.
Så den 25 drar jag från surÖstersund, so long suckers :D.
Och så får jag äntligen träffa min ängel som jag har saknat så<333.

Nu ska jag nog lägga mig framför Vänner, eller Helens små underverk.

ADJÖKEN!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Tyckte väl att det var nåt!!!!
Biljetten kommer nog hem till Rätan idag!
Bara Du talar om när du ska åka hem oxå!
Puss

Postat av: Erika

Jag visste väl allt att det var nåt med dig ihelgen, inte schyrre att vara otrevlig med mig heller. Var korvnoffen god??

2008-04-15 @ 09:26:12
Postat av: sezsy.

tack för fredan baby :). det var så trevlans så :d.

så hade jag viljat trösta dig i lördas :(.
uscha, vännen då!

och ja, du borde uppdatera oftare ;).
vi kommer nog inte synas på ca 1300 år nu :||.
jag avlider!

men plingplong...

jag ringer nått!

2008-04-16 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback