MP3a

Eller kanske MP06a, som vi tydligen heter hädanefter.
Tänkte också meddela att jag längre inte går på Wargentinsskolan, utan jag går numera på "Jämtlands gymnasieförbund". Otroligt originellt.
Fast egentligen går jag inte där heller, jag går praktiskt taget på VTC. Jag har drömt om denna stund i hela mitt liv, så när jag sen fick veta att vi faktiskt har nästan alla våra lektioner uppe på VTC så var lyckan gjord... NOT! Jag hittar inte ens till det där skitstället, och jag ska vara där klockan tio imorgon bitti för läsårets första lektion, Arbetsmiljö. Det skrämmer mig.
Någonting annat som skrämmer mig är Samhälle B-kursen. Hade fått ett mejl på Z. I quote: "Tanken är i alla fall att vi ska börja med Ryssland och Kaukasien". Ryssland, det fattar jag. Kaukasien? Kalla mig dum, men vad är det? Är det ett land, eller en stad i Ryssland? Herregud, jag känner redan pressen.

Dock ser jag verkligen fram emot Historia.
Tycker att det är ett intressant ämne, och läraren verkar hur skön som helst.
Ska bli kul att se vad hon kan hitta på åt oss :).


Min dator funkar inte som den ska. Den vill nästan aldrig gå in på publishme så jag får skriva av mig lite här på bloggen. Känner mig så taskig mot alla mina tre läsare (egentligen bara två, Ellinor har inget internet för tillfället). Även att det är så skönt att få skriva ner sin skit. Jag skriver inte humoristiskt, och inte intressant. Men det är mitt liv. Ingen är tvingad att läsa :).

Tänk att på Måndag flyttar Ellinor till Östersund!!

PUSSBYE!

Kanske skriver imorn om datorn tillåter.

Kommentarer
Postat av: Mora Di

Läser och tycker det är roligt att läsa vad som händer i Ditt liv. Puss

Snart åker jag till Sthlm. Vi ses när vi ses.

Puuussssss!!!!!!

2008-08-28 @ 13:23:30
Postat av: Ellinor

Jag läser så fort jag kommer åt en dator, och jag tycker det är skoj det du skriver vännen :). Och tänk, snart är det måndag..myys!

Puss

2008-08-30 @ 16:35:55
Postat av: linn

haha, ärligt så förstår inte jag heller vad Kaukasien är får nåt! Trodde vi skulle läsa om Kakauåsen, en liten by här i jämtlands skogar ;) Men de blir nog superspännande! Tack för igår! =)

Postat av: Ciss

Hallå ja läser faktisk oxå xD

2008-09-04 @ 09:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback