Yran

Tänk att det funkar på min dator. Nu är jag lycklig :D.

Helgen har varit bra, dock var nog Yran förra året bättre. Egentligen borde den inte varit det, men det känns så. Lojset var ju iallafall uppe hos mig, och det var GREAT!! :D. Särskilt nu när jag inte ska åka ner på Tjejmilen :(.
Var något sliten på Söndagen, så det var gött som fan att man slapp bussen och fick åka bil hem istället :).

Jag har inte skrivit blogg på år och dar, och ändå har jag ingenting att skriva om.
What to do, what to do?
Försöker locka hit nån som kan kolla på skräckfilm med mig.
Men först och främst måste jag bränna ut den från datan ;)

Men nu ska jag göra nått annat kul.

En extra hälsning till Mattias, som är en ÄKTA illbatting :D.

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback