Mellandagar i mitt <3

Det värsta julrushen är över för mig, och vi har nu gått in på mellandagarna.
På Måndag åker jag, mamma och Ellinor in till stan för att kolla lite på mellandagsrean.
Ska bli ploj, men det lär ju vara packat med folk kan jag tro, bajs på det.
Vill ju så gärna hitta en klänning till nyår, men jag vet iofs inte ens vad jag ska göra då.
Ska kanske till stan om det är nån som vill vara med mig där.

På Tisdag blir det nog Björnriket å kolla på Relatives,
och kanske ta en öl, för att fira menar jag. (Det var mammas förslag :P)

Bajbaj! 

Kommentarer
Postat av: Äpplet

Det kommer nog alldeles säkert vara packat med folk. Men vetdu, jag tror det var värre igår. I morgon är det ju vanlig arbetsdag igen så.

Postat av: Camelen!

Träffade systra di på min"dra över stan dag"..men inte dej! Säger grattis i förskott allafall...gamling!(:

2008-12-29 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback